Treballem amb Chromebook i l’entorn de Google. Tenim àmplia experiència en la utilització en les classes de les aplicacions de Google for Education. La durabilitat, seguretat i varietat de ferramentes que oferixen els dispositius estan contrastades per promocions d’alumnes i alumnes que els han utilitzats des de la seua implantació fins a final de l’etapa de l’ESO.
Primer i segon cicle de primària l’alumnat disposa de la possibilitat de treballar amb els chromebooks que el centre posa a la seua disposició.
L’alumnat adquirix el seu dispositiu en propietat en 5é de primària i el manté fins a la seua finalització en 4t de l’ESO. Cada curs acadèmic realitzem una reunió informativa juntament amb l’empresa TICNOVA sobre les raons de l’ús dels chromebooks en el nostre projecte educatiu i el procediment per a adquirir-los. S’expliquen també aspectes tècnics del dispositiu, així com la manera de resoldre les incidències que puguen sorgir durant el seu ús.



